Działania w związku z realizacją zadań dotyczących zobowiązań w zakresie komunikacji i widoczności

1. Umieszczenie w widoczny sposób znaku programu Fundusze Europejskie dla Rybactwa
na lata 2021-2027, znaku barw Rzeczypospolitej Polskiej i znaku Unii Europejskiej na:

  1. wszystkich prowadzonych działaniach informacyjnych i promocyjnych dotyczących realizacji LSR,
  2. wszystkich dokumentach i materiałach (m.in. produkty drukowane lub cyfrowe) podawanych do wiadomości publicznej,
  3. wszystkich dokumentach i materiałach dla osób i podmiotów uczestniczących
    w realizacji LSR,
  4. produktach, sprzęcie, pojazdach, aparaturze itp., powstałych lub zakupionych
    w ramach realizacji LSR, poprzez umieszczenie trwałego oznakowania w postaci naklejek.

2. Umieszczenie na budynku siedziby RLGD w widocznym miejscu tablicy informacyjnej dotyczącej
realizacji LSR, podkreślającej fakt otrzymania pomocy, w tym współfinansowania ze środków Unii
Europejskiej.

3. Umieszczenie w widocznym miejscu dla ogółu społeczeństwa w miejscu realizacji LSR,
w zakresie jej animowania przynajmniej jednego trwałego plakatu o minimalnym formacie A3,
podkreślającego fakt otrzymania pomocy, w tym współfinansowania LSR ze środków Unii
Europejskiej i budżetu państwa.

4. Umieszczenie na stronie internetowej RLGD, w widoczny zaraz po wejściu sposób, znaku
programu, kolorowego znaku barw Rzeczypospolitej Polskiej i znaku Unii Europejskiej, zgodnie
z wytycznymi w zakresie komunikacji i widoczności oraz bezpośredniego linku do strony programu
i poszczególnych zakładek.

5. Umieszczenie na stronie internetowej RLGD krótkiego opisu LSR.

6. Zorganizowanie minimum raz w roku wydarzenia lub działania informacyjno – promocyjnego
dotyczącego realizacji LSR.

7.  Prowadzenie i aktualizowanie bazy dobrych praktyk, zawierającej w szczególności dane operacji
oraz przykładową dokumentację zdjęciową, oraz przekazywanie danych z bazy IZ, na jej wniosek.

8. Dokumentowanie wypełniania zobowiązań w zakresie komunikacji i widoczności, w tym działań
informacyjnych i promocyjnych prowadzonych w ramach realizacji LSR.